Powered By Blogger

måndag 16 juli 2012

Ensam hemma.....färskfoder......en räv....



Idag har jag varit ensam hemma i flera timmar.....Först var matte i tvättstugan. Ja, hon sprang upp och ner dit förstås så jag var ju inte ensam hela tiden. Sedan tog vi en promenad innan matte följde med Robban till Haninge. Båda två hade ärenden att uträtta där. Robban var till polisen för att han behöver ett pass och där var fullt av folk så han fick vänta i två timmar innan det var hans tur.

Under tiden var matte till en djurbutik och köpte något som heter Bravo Plus färskfoder till mig. Matte vill att jag provar den maten eftersom min mage är så känslig och jag ska börja äta det i morgon.......Undrar om det är gott?....Matte säger att både Eros och Jacinto älskade den maten så hon tror att jag också kommer att göra det.......



Jacinto och Eros åt Bravo Plus i flera år.
Eros som var allergisk mot många ämnen, bl a gluten mådde jättebra av den maten.




Matte köpte nya skor också och det var verkligen på tiden för dom hon hade var verkligen slitna och trasiga......och så hade hon handlat mat och en massa smågrejer........så det tog sin lilla tid......

När de äntligen kom hem så fick jag förstås komma ut på en promenad. Då stannade vi till vid närbutiken igen för matte skulle hämta ett paket som hade kommit dit.....


Väntar utanför närbutiken


När vi var ute på promenaden nyss så kom ett djur springande över vägen precis framför oss. Jag blev så snopen och hann inte reagera....Robban sa att det var en räv......så det var väl säkert det......Den försvann i alla fall i buskagen ..........






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar