Powered By Blogger

fredag 6 juli 2012

Inte mycket har hänt idag........såpbubblor....

Det har verkligen inte hänt mycket här idag....Matte gick ner till tvättstugan klockan sju i morse....Nu visade det sig att torktumlaren inte funkade så det tog halva dan för matte  att få tvätten torr. Det finns ett litet torkskåp men det rymmer inte mycket......så stor del av dagen försvann bara.......

.....och när tvätten äntligen var klar så var matte tvungen att åka till ICA för det var tomt i skåpen så där försvann ett par timmar till............

Jag har gått två ganska så långa promenader och en kortare........mycket mer har vi inte hunnit med........Jag har legat på balkongen och spejat ut för att se om det skulle dyka upp något intressant.......Ett litet barn på balkongen intill blåste såpbubblor och det var ju kul när bubblorna flög förbi mig......och en och annan hund har jag skällt på förstås......men matte tycker att jag är duktig som kommer in när hon ropar på mig. Hon tycker inte att det är så trevligt att jag skäller bara för att jag ser en hund.....helt onödigt är det enligt henne.......men det tycker inte jag.......




Nu är det bara att vänta på kvällsrundan och så kexet förstås.......och hoppas på en roligare dag i morgon......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar