Powered By Blogger

lördag 14 juli 2012

Ingen bra dag....

Det har inte varit någon bra dag idag. Jag var bättre i magen på morgonen men några timmar senare fick jag diarré igen och ytterligare några timmar senare så var det likadant......Nu börjar jag bli trött på det här eftersom jag inte får någon "riktig" mat. I kväll fick jag ris och fiskbullar. Det gick ju i men jag känner mig inte mätt........Matte tycker också att jag har magrat och att det inte bara är för all päls som har försvunnit......

Om inte mina magproblem blir bättre snart måste vi gå till veterinären säger matte....Det låter inte alls kul tycker jag.....

Och jag blev grymt besviken då jag såg att alla cirkusdjuren var borta. Jag skyndade mig på för att kolla om ankorna var kvar men där fanns bara några fjäderdun på marken.......Så himla trist.....De såg så roliga ut......


Jag saknar ankorna som var här igår.....


Även om det har varit lite mer mulet idag så har det varit varmt och kvavt. Ibland har det sett ut som om det skulle börja regna men det kommer aldrig något....

Ja, det har inte blivit mycket gjort idag. Lite träning inomhus. Det är allt, ja förutom promenaderna då förstås......






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar