Powered By Blogger

söndag 1 juli 2012

Måste träna mer.....dålig i magen....

Matte har inte sovit mycket i natt men hon får skylla sig själv för jag har faktiskt sovit hela natten för en gångs skull. Matte vaknade vid tvåsnåret bara för att jag brukar göra det och sedan väntade hon bara på att jag skulle vakna men tji fick hon för jag sov riktigt skönt. Klockan sex orkade hon inte ligga kvar i sängen så hon steg upp och frågade mig om jag behövde komma ut och kissa....Det var ju lika bra att få det gjort även om jag fortfarande var trött...Jag åt frukosten vid sju men sedan somnade jag om igen och det var riktigt skönt.......

När vi sedan gick en längre promenad så fick jag springa lös på fotbollsplanen en stund. Fortfarande är där många intressanta dofter......


Här luktar det otroligt spännande. Kunde knappt slita mig därifrån...



Att sitta kvar klarar jag galant men övrig lydnadsträning gick inte alls lika bra för jag var alldeles för okoncentrerad. Jag brukar vara duktig på inkallning men nu fanns det så mycket annat jag ville göra i stället.....
Matte säger att det är hennes eget fel att det inte funkade så bra idag för en hund gör aldrig fel enligt henne. Vi får bara träna mer säger hon....Ja, ja, matte skulle bara vetat att jag slog dövörat till flera gånger. Jag låtsades som jag inte hörde.......


Vi ska gå en runda till nu för jag är lite dålig i magen...........Varför vet jag inte????

Sedan blir det väl en kvällsrastning efter första halvlek i EM-finalen.........Hoppas nu bara att jag får mitt kex fast magen krånglar........



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar