Powered By Blogger

måndag 30 juli 2012

Otålig.....

Robban kom hit efter jobbet i morse. Han hade jobbat i ett dygn och haft massor att göra så han var dötrött. Han följde med mig och matte på en promenad. Sedan var det meningen att han skulle kolla på OS-sändningarna men han somnade nästan med detsamma och sov som en stock. Matte lät honom sova och det ända tills det var dags att äta middag......


Sedan följde han med ut på en promenad igen. Matte skulle till närbutiken så Robban och jag satte oss utanför. Som vanligt pep jag otåligt för jag ville inte vänta. Jag gillar inte alls att sitta stilla men det blev jag tvungen att göra till slut för annars hade vi nog suttit kvar ännu......




Robban har sagt att jag ska få följa med honom på en speciell utflykt på lördag om det inte regnar....Undrar så vad det kan vara????


Nu har jag varit ut på kvällsrundan och fått mitt kvällskex så nu ska jag sova......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar