Powered By Blogger

måndag 9 juli 2012

Magsjuk.......ser "spöken"....

Jag sov hela natten och i morse när matte steg upp så orkade jag inte gå ut direkt utan jag sov vidare. Jag har varit trött hela dagen och det beror nog på att jag är magsjuk igen.......Det bara rann ur mig när vi var ute.......Vi har precis kommit in från en kvällspromenad och jag är fortfarande dålig i magen......

Jag hoppas verkligen att jag blir bra snabbt för vi skulle hälsa på en kompis till matte som semestrar i närheten av oss.......Hon har två små chihuahuatjejer...Den ena ska visst vara rätt skällig av sig och det har jag ju lite svårt för. Huvudsaken är nu att jag blir frisk så får vi se om jag får träffa båda eller om det bara blir den äldre och lugnare tiken....

Förresten hade jag nerverna utanpå kroppen idag igen. Jag såg "spöken" och reagerade på allt och ingenting, skällde och studsade högt vid varje ljud....

Nej, nu ska jag sova igen........får blogga mer i morgon.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar