Powered By Blogger

torsdag 12 juli 2012

Trött.....magsjuk....

I morse var jag trött och sov länge. Jag gick faktiskt inte ut förrän framåt tiotiden...Då var jag bra i magen. Ett par timmar senare fick jag jättebråttom ut för då var jag lös i magen igen. Det bara rann ur mig.........

Matte blev lite orolig eftersom jag var tvungen att vara ensam på kvällen då Robban skulle bjuda henne på restaurang inne i Stockholm.

De rastade mig precis innan de åkte iväg med pendeltåget. När de äntligen kom hem efter fem timmar så blev jag superglad för jag vet inte om jag hade kunnat hålla mig så mycket längre. Robban och matte gick en ganska lång promenad med mig. Fem gånger blev jag tvungen att sätta mig. Avföringen var fortfarande väldigt lös men nu kom det i alla fall inte lika mycket som tidigare.......

Jag var döhungrig för jag hade bara fått pyttelite mat på dagen. Nu gav matte mig kokt ris att äta och fast jag inte direkt gillar ris så slank det ner utan problem....Matte ska köpa fisk i morgon igen för vi hade ingen kvar så nu lär jag väl få käka ris och kokt fisk ett tag framöver kan jag tänka mig.......men vi vet fortfarande inte varför magen är i olag......

Nej, klockan är mycket så nu ska både matte och jag sova......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar