Powered By Blogger

onsdag 18 juli 2012

Orolig natt........bra i magen, peppar, peppar....



I natt höll jag matte vaken i ett par timmar. Jag kände mig så orolig när jag vaknade vid tvåtiden. Inte fick jag ligga i mattes säng heller. Hon försökte få mig att slappna av genom att smeka o massera mig lite men jag hade inte ro att ligga kvar. Matte gick ut med mig för hon trodde att jag kanske var nödig men väl ute upptäckte jag en massa intressanta dofter. Det finns en hel del vilda djur här i området.......Ja, jag kissade en skvätt efter ett tag...Jag ville stanna ute längre men det ville inte matte.

Väl inne igen somnade jag till slut men det gjorde inte matte. Hon låg och lyssnade på radion där de pratade om spöken och övernaturliga ting. Matte är intresserad av sånt så det blev inte mycket sömn för henne i natt inte......

När vi senare gick en promenad så hörde vi åskan på avstånd men jag brydde mig inte om det. Och precis när vi kom in började det att störtregna ute så vi hade en himla tur......eller jag hade tur men inte matte för hon skulle åka med bussen in till centrum och uträtta ett par ärenden........

När matte kom hem hade det slutat att regna. Vi tog en promenad igen. Nu var vi tvungna att gå förbi närbutiken för när matte var där igår för att hämta sin balkongmatta som hon hade beställt så hade hon glömt sitt idkort hemma så då kunde hon inte lösa ut mattan. Alltså gjorde vi det idag i stället.......




Både igår och idag har jag varit bra i magen. Hoppas nu att det håller i sig, peppar, peppar som matte brukar säga..... och jag gillar verkligen färskfodret. Hoppas att jag får fortsätta att äta det...........

Nu ska jag snart gå kvällsrundan........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar