Powered By Blogger

söndag 30 december 2012

En otroligt trist dag....

En otroligt trist dag. Visst jag har lekt och aktiverats inomhus men vi har knappt varit ute. Självklart har jag fått rastrundor men de har varit mycket kortare än vanligt och det på grund av den knaggliga ishalkan överallt......Gör de inte något åt det här snart blir jag ledsen, ja arg också för den delen......




Nu sa Robban att vi i alla fall måste ta en längre promenad på dagen i morgon eftersom det troligen blir en massa nyårsfirande här omkring sedan och det ser jag fram emot, promenaden alltså.....Nu i kväll var det någon som fyrade av ett fyrverkeri utanför rumsfönstret...Vilken tur att vi hade hunnit in efter kvällsrastningen....Jag skulle ha lekt med bollen men jag la mig intill matte  i stället för det var lite läskigt. Det verkade som om matte inte hade märkt eller hört oljudet för hon brydde sig inte utan fortsatte med sitt korsord eller vad det nu var hon pysslade med.......


Tack o lov blev det tyst sedan. Jag fick mitt goda kvällskex.....Nu är jag lite trött efter att först ha jagat efter katterna och sedan lekt med bollen en stund så nu tänkte jag sova......Både Iris och Leo har lagt sig att sova på mattes säng.......Undrar vad dom har tänkt sig att matte ska sova någonstans?





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar