Powered By Blogger

fredag 7 december 2012

Svårt med toabestyr....

Jag tycker att det är förbaskat svårt att hitta någonstans att göra sina toabestyr på. Det är ju fullt med snö överallt. Visst, jag älskar snön men jag skulle vilja ha en snöfri toa att gå till......Nu får jag leta och leta och leta igen men det är stört omöjligt att hitta någon bra plats....








Jag har precis kommit in från en runda och nu snöar det igen......jättekul verkligen om det nu inte var för att det är så svårt att få göra ifrån sig när man behöver.......


Mattes förkylning och halsonda tycks aldrig gå över så hon vill inte vara ute så länge i det här vädret och det kan jag förstå. Tur att Robban orkar vara ute med mig i alla fall.......Han blev lite sur på mig nu i eftermiddag för att jag skällde ut en hund men det var faktiskt den andra som började....Jag gillar inte hundar som ilsket skäller på mig för då svarar jag emot......och det riktigt ordentligt också.....

I morgon är det julmarknad här i stan. Matte ska åka in om hon mår lite bättre, ja Robban följer nog med han också men jag får som vanligt stanna hemma. Det är tydligen alltid så jättetrångt med massor av människor och andra hundar där så matte tycker att jag har det bäst hemma........Vi ska gå en längre promenad innan de åker in till centrum......alltid något.....




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar