Powered By Blogger

onsdag 7 november 2012

Hanhund?....ekorre......."spöken"....

Den här dagen har ju varit lite roligare i alla fall. Vi har varit ute lite mer även om matte tyckte att det var kallt och blåsigt... Jag tänkte i alla fall inte på det...Det fanns så många dofter på marken som jag måste undersöka....Matte tycker att jag uppträder som en hanhund som måste lukta på allt....men de flesta tror ju att jag är det så vad är problemet????

Jag fick syn på en ekorre som sprang tvärs över vägen mitt framför nosen på mig. Jag tänkte sätta fart efter den men blev förstås stoppad. Aldrig får man ha något kul.....Ekorren for upp i ett träd och det retade mig men matte sa att jag kunde i alla fall inte klättra upp i trädet så jag kunde låta den vara.....Det var svårt kan jag erkänna. Jag stod länge och kollade efter den men till slut gick vi ändå vidare.......


Jag kollar efter ekorren...



På kvällspromenaden såg jag några "spöken". Det var inte så farligt visade det sig men det är lite läbbigt med alla ljud i mörkret ändå......


 
Är inte så förtjust i mörkret...



Jag är fortfarnde bra i magen och det är så himla gott med färskfodret. Idag hade matte blandat i lite fläskkött också. Det doftade ljuvligt.....


Nu ska matte göra rent mitt våteksem och sedan är det dags att sova.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar