Powered By Blogger

torsdag 29 november 2012

Halt....snöat lite.....

I morse var det väldigt halt ute för det hade blivit kallt under natten. Vi fick gå en annan morgonrunda än vad vi brukar gå för Robban var rädd att han skulle halka i backarna.

Efter min frukost åkte matte och Robban i väg till färgaffären och köpte färg. Robban ska måla om väggarna i köket och matte vill ha det klart innan de nya köksluckorna kommer i början av januari. Det får ta den tid det tar med tanke på att Robban har svårt för att stå och gå.....

När de kom hem gick vi en längre promenad och då hade det kommit lite snö eller rättare sagt det snöade när vi var ute men jag tycker inte att det var mycket att glädjas åt. Det var mycket roligare med vattenpölarna......





Matte blandade i överbliven lövbiff i färskfodret som jag fick till kvällsmat...Supergott förstås.....Och kvällskexet har jag ätit så nu ska jag bara ut och kvällskissa....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar