Powered By Blogger

söndag 4 november 2012

Trött o något medtagen......

Jag var alldeles för trött för att blogga igår så det får bli nu på morgonen i stället........



Matte tycker att jag fortfarande verkar trött och något medtagen sedan jag kräktes upp filten men jag äter min mat och magen sköter sig bra.  Matte grunnar fortfarande på hur filten kunde hamna i min mage och hur länge den har legat där? Kanske beror min ständigt känsliga mage på det här? Vem vet? Hon tänkte ringa och prata med min veterinär i morgon.......


Jag blev jättetrött igår när både Cilla, Carina och NIcklas hade varit här men det var jättekul att de kom på besök. Och jag fick godis av både Cilla och Carina och det smaskade jag i mig på en gång förstås.....


Jag och Robban följde med Cilla och Nicklas när båda två skulle åka med samma pendeltåg. Cilla skulle åka hem och Nicklas skulle åka till en kompis som fyllde år. Jag blev verkligen ledsen när de åkte och stod länge och kollade efter tåget innan vi gick hemåt igen.


Väl hemma igen somnade jag tvärt för jag var dötrött.......

På morgonen åkte matte till sina föräldrars grav på Skogskyrkogården så hon var inte hemma förrän vid ettsnåret igen. Medan hon var borta gick Robban och jag en längre promenad. Det var jätteskönt väder och jag fick beröm för att jag inte brydde mig om alla andra hundar som var ute......






Idag ska vi åka till Carina. Robban ska hjälpa henne med att installera TV:n som står i Nicklas rum och som de inte får någon ordning på.......Ska bli kul med en utflykt....och vi får se om hennes katter går och gömmer sig igen när jag kommer dit.......



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar