Powered By Blogger

torsdag 22 november 2012

Sovmorgon...ruggigt väder.....julklappar

Lång sovmorgon idag också för matte åkte till tandhygienisten och blev borta i ett par timmar. Robban och jag var ute på en promenad när matte kom hem så hon hade gjort i ordning min frukost som numera kanske skulle kallas för lunch i stället tills jag kom hem....



 
 
 
 
Det har inte blivit så väldigt långa promenader idag för det är riktigt ruggigt väder ute, åtminstone enligt Robban.....jag är inte så känslig av mig utan tycker att det är riktigt skönt med regndis och blåst.......men människorna är lite sjåpiga av sig tycker jag........
 
 




Jag har precis ätit kvällsmat så nu är jag mätt och belåten. Idag hade matte blandat i kassler och det var jättegott.......

Nu är det väl bara att vänta på de vanliga kvällsrutinerna....skojigare än så blir det nog inte.......Hörde något snack om att Robban inte får någon sovmorgon i morgon bitti för då ska matte och han åka in till Stockholm för att köpa julklappar.....matte vill vara ute i god tid säger hon......så det är bara att förbereda sig på en tidig morgonpromenad och så ensamhet i några timmar under morgondagen........"suck"......Får verkligen hoppas att de inte glömmer att köpa någon juklapp till mig också........




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar