Powered By Blogger

måndag 19 november 2012

Lång söndag....Leo 4 år.......lång sjukskrivning...

Gårdagen blev lång, ensam och trist. Visst katterna var ju hemma också men de sov ju bara hela tiden så då gjorde jag det också........Matte och Robban var ju iväg till Hovet och hockeymatchen och det tog längre tid än vad de hade planerat för matchen blev lång och så var det strul med pendeltåget som vanligt......men matte var på bra humör eftersom det hade blivit en storseger för DIF........

Förresten vill jag gratulera Leo för han fyller fyra år idag. Han fick visst något extra gott att äta. Tydligen gillade han det för han smaskade som bara den.......det är inte alltid helt lätt och veta vad han gillar för han är verkligen kräsen av sig trots att han är ett matvrak......men det är en snäll katt även om han är lite busig av sig......




Leo 4 år
 
 
 
Idag har det väl inte hänt så mycket egentligen, åtminstone inte ännu så länge. Vi har varit ute på de vanliga promenaderna. Fattar inte var alla andra hundar har hållit hus idag för vi har inte sett till någon? Annars brukar vi väl alltid möta någon eller några stycken på varje promenad......mysko!!!!!
 
 
 
Som vanligt gick vi förbi närbutiken och där fick jag stå bunden förstås medan matte skulle in och köpa bröd.......
 
 
Robban har varit hos läkaren idag. Han ringde alldeles nyss och berättade att han blir sjukskriven i en hel månad till trots att svaret från magnetröntgen inte har kommit till läkaren ännu.......Egentligen skulle jag vilja ropa "vad kul" men det kan jag ju inte eftersom jag inte gillar att Robban har så ont och det är inte alls kul att han inte kan gå utan kryckor....Nu väntar jag på att han ska komma hit och gå ut med mig innan kvällsmaten....Den har blivit försenad idag och det gillar jag inte alls.......
 
 
Nej, nu lägger jag mig i hallen och väntar på Robban medan matte lagar mat.......
 
 
 
Iris har hittat en kam som hon leker med.......hur kul kan det vara egentligen?????

 
 

 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar