Powered By Blogger

onsdag 28 november 2012

Vattenlek......översvämningar....färskfoder

När matte åkte till tandläkaren i morse så trodde jag att jag skulle få en lång sovmorgon men så blev det inte. Robban gick upp tidigare än vad han brukar göra. Vi gick morgonrundan och sedan gav han mig frukost........




Det har regnat hela dagen idag också och jag har som vanligt plaskat och hoppat runt i vattenpölarna. Alltså, det är jättekul.....och oj, så smutsig jag blev.....Det har gått åt många handdukar idag också så nu måste matte ta tvättstugan i morgon bitti. Det är slut i handduksförrådet och med tanke på alla handdukar som Iris pinkar ner så blir nog båda maskinerna fulla i morgon.....


Sent i kväll kom färskfodret så nu finns det mat till mig så det räcker en lång tid framöver....Det är verkligen skönt att veta.....Inte för att jag är rädd att jag behöver svälta men ändå.....

Nej, nu ska jag ta och sova för klockan är mycket.......Man blir faktiskt trött av att plaska i vattenpölarna......Matte hörde på radion att det är många översvämningar här i Nynäs och det märks verkligen...Det var större sjöar idag till min förtjusning.....





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar