Powered By Blogger

torsdag 15 november 2012

Opålitlig hund........extra god mat

Det har varit skönt väder med sol idag också....Jag tog dock en rejäl sovmorgon och var inte ute förrän vid halvelvasnåret.......Jag tycker att det är skönt att kunna sova ut på morgnarna.......Det funkar så länge Robban är sjukskriven och är här hemma för han sover lika länge...Matte är alltid uppe tidigt men det låtsas jag inte om.........men i morgon lär jag inte få sova ut för då ska Robban åka till SÖS på magnetröntgen och då måste han upp tidigt.......


I eftermiddags mötte vi en hund som varken matte eller Robban litar på. Det är en pitbullskorsning av något slag som inte alls verkar snäll. Vi gick in i den närliggande hundrastgården tills hunden och hans husse hade passerat förbi på den trånga gångvägen..........


 
Ett mycket kort besök i rastgården. Någon hund hade grävt djupa gropar i marken....
Undrar vem som har gjort så?



Jag har precis ätit kvällsmat och den var extra god idag. Jag fick de överblivna köttbitarna från en köttgryta som matte hade till middag. Supergott var det så jag hade kunnat äta mycket mycket mer......men matte håller stenkoll på vad jag äter så att jag inte går upp i vikt.....jättelöjligt enligt min mening......


Nu är det väl snart dags för kvällsrundan kan jag tro........

1 kommentar:

  1. Så mysig hund du är! Jag är inte stor, men jag gillar verkligen stora hundar!
    Puss från Melody

    SvaraRadera