Powered By Blogger

lördag 24 november 2012

Trist dag....

Den här dagen kan sammanfattas med ett ord och det är TRIST.........

Vi har inte kunnat göra så mycket för matte har skitont i benet och i höften. Det har låst sig på något mysko vis och så fort hon rör sig eller reser sig upp så gör det så himla ont så det tar evigheter innan hon kan göra något.....Av den anledningen har jag bara fått rasta här utanför........Vädret är också trist så det gör ju ingen gladare precis......åtminstone blir inte matte det


Och Robban är inte här för hans flickvän Cilla fyller år idag så han kan inte heller gå ut med mig....Jo, han gick morgonrundan med mig och tur var väl det......Jag fick faktiskt plaska i en vattenpöl för en gångs skull och det var jättekul.....Annars har jag inte fått göra något roligt alls idag.........







Matte satt i soffan och borstade Leo. Jag trodde att halva katten skulle försvinna för det lossnade massor av pälshår.....ja, nästan lika mycket som det gör av mig fast det håller inte matte med om....... Leo tyckte tydligen att det var skönt för han kurrade så högt så han störde mig. Jag låg intill mattes fötter och försökte sova.....




Hoppas nu för allt i världen att matte kan röra sig i morgon för det här är inte alls kul.....

Nu kan jag inte annat än vänta på att få komma ut och kvällskissa och så väntar jag på kexet förstås........


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar