Powered By Blogger

torsdag 8 november 2012

Inget skoj.......inte på bra humör....

Det har väl inte hänt något speciellt idag egentligen så jag har inte så mycket att berätta.......Vi har gått de vanliga promenaderna och inget skoj dök upp då heller.......



 

Robban tjatade på mig för att jag ville gå med nosen i marken mest hela tiden....




.....men det gjorde jag minsann inte när vi nyss gick kvällsrundan. Det var becksvart ute när vi gick nerför en brant gångväg. Huvudet gick som en propeller på mig för jag tyckte att jag hörde ljud överallt men jag såg ingenting......Det kändes skönt när vi kom ut till en mer belyst gångväg som å andra sidan var fylld med stora vattenpölar så då tjatade Robban på mig igen för jag fick inte hoppa och plaska i dem som jag så gärna ville........suck...


Robban har inte varit på sitt bästa humör idag. För det första har han jätteont och så fick han besked att han inte får komma till magnetröntgen förrän nästa fredag....Värktabletterna hjälper inte mycket heller........Tur att han i alla fall kan gå ut med mig för annars hade det nog varit ännu tråkigare.......


Hoppas att vi kan hitta på något kul i morgon.........Matte säger att hon känner i kroppen att snö är på gång.....Jag tycker att det skulle vara kul om det snöade men det tycker inte matte........Konstigt!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar