Powered By Blogger

fredag 25 januari 2013

Blandad sörja....viktminskning avstannat...

Matte var i tvättstugan i morse igen.......När jag hade gått min morgonrunda och sedan ätit frukost vid tiotiden så åkte matte till ICA. Robban följde med henne för han skulle köpa snus och ladda SL-kortet.......

När de äntligen kom hem gick Robban och jag en längre promenad.......medan matte plockade med alla sina prylar som ska in i skåp och lådor......




.........och när vi kom hem möttes jag av en ljuvlig doft. Matte hade en kyckling i ugnen och den var förstås ämnad till mig.......

Ja, vad gäller kvällsmaten så var det en blandad sörja, kyckling, fisk, rårivna morötter blandat i färskfodret, ja, där fanns även lite överbliven spagetti också.....och så de vanliga tillskotten förstås, rapsolja, alger och b-vitaminerna.....Det var himmelskt gott som vanligt.........

Det ser ut som om min viktminskning har avstannat och jag fäller inte lika mycket nu som tidigare...men fäller gör jag förstås så dammsugaren står framme för jämnan fortfarande...




Nyfikna Iris måste kolla in allt som har bytt plats efter ommöbleringen...Här vaktar hon  skrivaren.....


Jag har nyss kommit in från en kvällsrunda men vi ska gå ut en sväng innan sängdags också........Jag har lekt med mina leksaker men nu tänker jag vila en stund......










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar