Powered By Blogger

tisdag 12 juni 2012

Dammsugning på gång........vill springa och leka....

Matte, hon bara dammsuger o dammsuger och nu har hon börjat att dammsuga mig också.....Ja, herregud så jag fäller....Det var riktigt skönt faktiskt......



Dammsugning på gång....



Matte har haft en gräslig huvudvärk idag så vi har inte gjort så mycket mer än våra vanliga promenader. Vi har precis kommit in från en längre promenad...Jag stannade till en stund vid fotbollsplanen och kollade på ett gäng som spelade boule...Det såg riktigt kul ut......När vi gick förbi där i förmiddags så var det en massa skolungar som spelade brännboll och det såg ännu roligare ut.......Lite trist var det att jag inte fick vara med och springa utan bara stå bredvid och kolla.......

Förresten tycker matte att det är dåligt av kommunen som inte kan fixa lite större hundrastgårdar där vi hundar kunde få springa av oss.....Jag håller med för det är inte kul att alltid vara kopplad......Matte pratar alltid om de stora hundrastgårdarna som finns i Lund där både Eros och Jacinto kunde leka med sina kompisar......



Från hundrastgården i Lund.
Mattes förra hund, en irländsk setter som hette Eros leker med Moa och Morris.

Så där kul skulle jag också vilja ha det.....




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar