Powered By Blogger

lördag 23 juni 2012

En mycket lugn dag....

Det har varit en mycket lugn dag. Egentligen har ingenting hänt....Carina åkte iväg och jobbade vid halvsex i morse....Matte och jag gick ut på morgonrundan men matte kunde knappt gå för värken....Det duggregnade ute men sedan klarnade det upp fram på dagen.......

Matte borstade aldrig mig igår och det märktes ju när hon vaknade...Golven var alldeles vita av tussar så dammsugaren åkte fram ganska så tidigt. Och så torkade matte golven för jag dreglar ju så mycket så det är kladdigt överallt.....

Både matte och jag och katterna har vilat en hel del idag trots att det inte blev någon sen kväll igår för någon av oss....Jag har fått träna lite förstås men bara inomhus....





Nu måste matte dammsuga igen...Tror att jag går ut på balkongen under tiden eller åtminstone tills hon ska dammsuga av mig för det lär jag väl inte slippa undan....

Tror inte att det kommer att hända något speciellt i kväll heller. Matte ska väl kolla på fotbollen och så får jag kvällkissa efter första halvlek....och vänta på kvällskexet men har jag tur så får jag kanske ett nytt ben....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar