Powered By Blogger

söndag 10 juni 2012

Lugn dag......orolig natt

Idag har vi tagit det lugnt. Jag hade kunnat sova hela natten om det inte var för att Leo höll på som en dåre och röjde runt i cirka två timmar mitt i natten. Han krafsade på alla skåpsdörrar och levde ett herrans liv....Till slut tröttnade han väl så man kunde sova utan att bli störd....Jag blev smått irriterad på honom...

Annars har vi bara tagit de vanliga promenaderna idag och det utan att något speciellt hände på dom. Jag har fått den dagliga borstningen förstås. Marken blir täckt av allt mitt hår......

Och matte hinner inte mer än att ställa undan dammsugaren så finns där stora tussar på golvet efter mig........

Både jag och Iris har varit ute på balkongen stor del av dagen....Det är kul att kolla på vad som händer i området och ute på gatan......









Nej, nu är det sovdags....Hoppas att marodören Leo håller sig lugn denna natt......


Busiga Leo



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar