Powered By Blogger

tisdag 5 juni 2012

Morgonpigg.....valpbusig....alltid glad....

Matte gick upp redan klockan fem i morse då Carina skulle åka och jobba. Inte för att matte måste utan för att hon inte kunde somna om. Egentligen väckte jag matte redan vid halvfyra för då skällde jag till när morgontidningen kom.....Jag var ju också pigg så jag fick gå ut och morgonkissa........

Vi åt frukost och sedan gjorde matte de vanliga morgonsysslorna......

Matte åkte iväg till ICA för att handla igen och när hon kom hem tog vi en längre promenad men det hände inte mycket under den rundan. Jo, det fanns ju många intressanta dofter som jag måste undersöka förstås.......Matte tycker faktiskt att jag har varit lite valpbusig idag och det stämmer kanske för jag har varit på ett himla bra humör...Jag försökte leka med Iris men hon stack bara undan, sicken trist tjej...........förresten är jag en glad hund för jämnan....Jag vet att matte tycker det också.....


Väntar på att matte ska bli klar så att vi kan gå ut...


Nää, det har egentligen inte hänt så mycket idag.........Robban har hjälpt matte med TV- och datorproblem så nu funkar allt bra igen. Han tog sedan en runda med mig innan han åkte för att jobba ett nattpass igen......

Hörde att de diskuterade någonting om att jag måste bada men när det blir vet jag inte......




Kvällen har varit mycket lugn. Carina kom inte förrän vid 18-tiden så det är långa arbetsdagar hon har. Hon ligger och kollar på TV inne i sitt rum. Matte kollade på fotbollen och sedan på Cesar Millan så inte hände det mycket här inte. Jag fick gå ut och kvällskissa och så fick jag mitt kex förstås......Nu ska både matte och jag sova......




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar