Powered By Blogger

fredag 8 juni 2012

Fäller otroligt mycket.....

När Carina gick upp för att åka till jobbet i morse så brydde jag mig inte. Jag låtsades inte höra att hon rörde sig i lägenheten. Jag låg kvar på golvet i mattes sovrum .....Inte förrän matte steg upp så gjorde jag det också.....Matte tog en kissrunda med mig innan hon gick ner till tvättstugan klockan sju....Massor av tvätt som vanligt efter Iris.......

Det tog ju några timmar innan matte var klar och vi kunde gå ut igen.......Som vanligt gick vi först förbi sopcontainrarna för matte skulle kasta en del kartonger och annat skräp och sedan till närbutiken för att matte behövde handla några småsaker.......


Lite varmt var det men matte kom snabbt ut igen....



Ja, det hände inte så mycket mer idag. Matte har ju borstat mig förstås och hela gräsmattan blev helt vit...Jag fäller hur mycket som helst just nu.....Matte får dammsuga stup i kvarten och ändå ligger det tussar både här och där.....När Carina kommer hem från jobbet på kvällarna så får jag inte gå i närheten av henne så länge hon har bussuniformen på sig för då skulle den inte vara mörkblå längre utan vit, ja även slemmig........Jag får vänta med att hälsa på henne tills hon har bytt kläder.....



Iris är lycklig över att hon kan springa ut och in på balkongen. Leo törs fortfarande inte gå ut dit utan håller sig på avstånd......



Iris gillar att vara på balkongen


Nu ska jag ut på kvällsrundan......


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar