Powered By Blogger

onsdag 13 juni 2012

Promenader......balkongen....

Morgonrunda klockan sex....Matte gick till tvättstugan vid sjusnåret.....Jag fick min frukost och sedan vilade jag medan matte fixade klart med tvätten.....

Vi har varit iväg till närbutiken där jag fick stå bunden vid brevlådan för det satt en annan hund fastbunden vid det andra staketet....En karl kom för att posta ett brev...först var han lite tveksam om han skulle våga det när jag stod där men han såg nog att jag inte var så farlig så han postade sitt brev...Jag brydde mig inte alls om honom.....





Sedan tog vi rundan runt fotbollsplanen och barnvagnsskyddet som jag brukar skälla på hängde fortfarande kvar där.......






Jag har varit ute på balkongen en hel del idag också..........och nu vågar sig Leo sig dit ut också.......


Leo ute på balkongen, lite skraj ser han ut men modigt gjort av honom ändå...



Iris kutar ut och in från balkongen stup i ett...


Igår satt Iris mitt bland blommorna i en av blomkrukorna....


Foderbilen kom med mat precis när det var dags för mig att äta kvällsmat...Vilken tur för jag åt upp det sista av fodret i morse....


Nu har jag väl ingenting annat att vänta på mer än kvällskexet....Matte kollar på fotbollen och säger att man nu får heja på Danmark....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar