Powered By Blogger

måndag 25 juni 2012

Regn...b-vitaminer.....Leo dålig.....

I morse vräkte regnet ner.....Robban kom hit efter sitt nattpass och gick en promenad med mig.....Jag fick hoppa och plaska i en jättestor vattenpöl igen...Det var så himla kul......Snacka om att vi var blöta när vi kom hem både Robban och jag......Matte torkade mig med ett badlakan...Hela hallen blev full med hår........





Idag har matte låtit dammsugaren stå framme under dagen för hon orkar inte släpa den in och ut ur städskåpet hela tiden...tror att hon har dammsugit femtielva gånger....och som vanligt blev jag borstad och kammad under eftermiddagspromenaden...Vi skulle nog kunna ha stått kvar där ännu för det lossnar massor av hår hela tiden.....Konstigt att jag har något kvar?





Jag fick flytande b-vitaminer i kvällsmaten. Jag märkte inte av det ens men hoppas att de är bra för min päls......

Leo har mått dåligt idag.....Han spydde flera gånger. Självklart satte sig katten bakom vardagsrumsgardinerna så det blev spyor på dem också......Ja, ja, matte har lite att göra efter oss djur.......Hoppas bara att det inte är något allvarligt med Leo. Han har varit ovanligt lugn de sista dagarna.......Det är faktiskt en riktigt mysig katt......



En vanlig Leo - stil...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar