Powered By Blogger

söndag 17 juni 2012

Haft jättekul i regnet.....

Idag har jag haft jättekul. När vi skulle ut på promenad så vräkte regnet ner och det hade bildats massor av jättestora pölar överallt. Det var nästan som små sjöar faktiskt......Jag hoppade och studsade och plaskade i varenda "sjö" som vi passerade och jag fick faktiskt göra det bara för att jag hade så kul. Jag ville aldrig att promenaden skulle ta slut och jag lovar att det tog sin lilla tid innan vi var hemma igen. Och det var inte bara jag som var genomblöt .......både matte och Robban som följde med var helt genomdränkta och fick byta alla kläder när de kom hem.....



Det är kul med vatten



Efter min vattenlek så vilade jag i ett par timmar och det gjorde matte också...Ja, ända tills hon skulle laga middag.........Robban var snäll och dammsög golven idag för matte hade jätteont i sina knän och så huvudvärk på det....Ja jag fick också känna av dammsugaren...Det har tydligen blivit en vana nu.......

Vi tog en ny promenad efter maten och då hade det slutat att regna så då blev det dags för den obligatoriska borstningen igen......och det behövdes ju.......






Nu lär det väl inte hända så mycket mer kan jag tänka mig...tror jag lägger mig på balkongen en stund......






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar