Powered By Blogger

söndag 26 augusti 2012

Åska och ösregn.......

 
 
Meningen var ju att Robban och jag skulle ut på en längre promenad idag men det blev inte så för det började ösregna och det åskade som bara den....Vi gick förstås några kortare promenader men det blev inte som planerat.......Robban åkte sedan till flickvännen vid 17-tiden så nu får jag inte träffa honom på över en vecka men jag hoppas att de får en jättefin semester...Det kan han behöva som jobbar jämt....
 
 
Matte har nog överansträngt sin fot för hon har haft jätteont idag så nu måste hon verkligen ta det lugnt om hon ska bli bra någon gång....men helt lugnt kan hon förstås inte ta det eftersom hon måste gå ut med mig.......och så måste hon ha tvättstugan i morgon bitti och det beror ju främst på Iris som vanligt.......och så måste hon åka till ICA...det blir nog inte så mycket vila ändå är jag rädd för.....
 
 
Jag är i alla fall lite bättre i magen så jag hoppas vi slipper rusa ut för att jag har diarré för rusa är något matte inte kan göra just nu......
 
 
Leo är på flugjakt. Det är fasligt vad han far fram....medan Iris inte bryr sig ett skvatt om flugor eller andra insekter. De kan gå mitt framför nosen på henne. Hon kollar bara på dem tills hon tröttnar och själv går därifrån......och varför ska man jaga efter en liten fluga egentligen?...Det fattar jag inte.......löjligt....
 

Nej, nu är det dags att sova....
 
 
 
 
 
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar