Powered By Blogger

tisdag 14 augusti 2012

Kärt besök........superstort tuggben......trött....

Oj, oj, oj,vad förvånad jag blev idag när jag såg att min "gamla" familj kom ur bilen och gick fram mot mig när vi stod på gräsmattan.......Det var så himla kul att få träffa dem igen....Det är nu fem månader sedan jag flyttade till min  nya matte......och jag tror att barnen, Fredrik och Emil har saknat mig......ja, min "gamla" husse och matte också.....





Emil, jag och Fredrik


















Vi gick hem och matte bjöd dem på fika.......



Emil och jag under matbordet....



Jag fick en present, ett superstort tuggben.....

.....men det första jag gjorde var att bita mig i tungan så det såg ut som värsta blodbadet....







Jag var så trött så jag orkade inte tugga på benet. Jag sparar det till senare.....







Och matte fick en bok från min valptid som hon kan fortsätta att skriva om mig i....



Det är jobbigt med besök men samtidigt var det jätteroligt....Jag har varit trött resten av dagen. Vi har inte gjort så mycket mer än gått ett par promenader och jag hade verkligen inte bråttom när vi var ute.....


Jag var ju tvungen att gå ut och kvällskissa och det har nog aldrig gjort så snabbt tidigare. Var nog bara ute i några minuter och så var jag klar...Jag ville in igen och nu vill jag sova..........





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar