Powered By Blogger

tisdag 28 augusti 2012

Dunderförkylning....

Jag har inte så mycket att berätta. Matte vaknade dunderförkyld med stans huvudvärk så nu har hon en olidlig värk i både skallen och i foten......Hon har hållit sig lugn idag eftersom hon inte har orkat göra så mycket förutom de korta promenader som vi har tagit....jo, hon var iväg till banken också förstås men var hemma redan med nästa buss igen.....


Matte har druckit någon huskursblandning och hon hoppas att den ska driva förkylningen ur kroppen....Vad jag såg på mattes reaktion så var det inte gott i alla fall men jag hoppas att det hjälper........


Det blir tidigt sänggående för matte i kväll vad jag förstår för jag har redan fått kvällskexet .....Undrar bara om jag får sova i fred med tanke på matte som nyser precis hela tiden.....Det är nog bäst att jag lägger mig i vardagsrummet.......



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar