Powered By Blogger

onsdag 29 augusti 2012

Carina........



Matte gick till sängs tidigt igår men vid 22-tiden fick hon kliva upp igen för då var jag tvungen att gå ut. Jag hade blivit dålig i magen igen. Det var becksvart ute så det var svårt för matte att se om hon hade plockat upp allt efter mig. Det är jättedåligt med belysning där vi bor.....Matte får väl skaffa sig en pannlampa kanske?


Ja, inte var matte bättre idag men hon var tvungen att ta bussen till ICA och köpa pappersnäsdukar och toapapper och så blötmat till Leo.......matvraket som är lite kräsen av sig......





Senare under dagen tog Carina ut mig på två kortare promenader......






Det har varit jättefint väder så det är synd att matte inte kan vara ute så mycket som både hon och jag vill.


Jag gillar att vara ute på balkongen och kolla om jag ser något spännande.









Där gillar Iris också att vara......





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar