Powered By Blogger

måndag 13 augusti 2012

Piggare.....besök i morgon....

Jag är piggare idag men någon frukost ville jag inte ha i morse. Den åt jag inte förrän vid halvettsnåret för då var jag döhungrig.  Förutom morgonrundan hade jag hunnit med två promenader också så det var väl därför som jag blev så hungrig..



Avföringen var bättre också tack o lov men jag har fått dietkost även idag för att vara på den säkra sidan.

Matte åkte iväg för att uträtta en del ärenden så jag blev ensam i ett par timmar men det gjorde inget......Det var ganska så varmt ute så det var skönt att vila här inne där det är svalt......

Hon berättade att jag ska få besök i morgon. Undrar vilka det kan vara? Nu blir jag nyfiken.......

Det lär väl inte hända så mycket i kväll kan jag tänka mig men jag får nog ett riktigt hundkex nu när magen är okej igen.......annars blir jag ledsen.....



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar