Powered By Blogger

lördag 4 augusti 2012

Sjuk matte.........folkrace.....

Jaha, det här blev ju ingen rolig dag precis.

Matte tänkte gå ut med mig på förmiddagen innan det blev alldeles för varmt. Precis när hon har gjort sig i ordning så blir hon plötsligt illamående och måste på toa. Matte spyr och sedan får hon springa på toa stup i ett hela dagen...Hon har tydligen blivit magsjuk och hon blir inte bättre utan hon måste gå och lägga sig.


Hur som helst så kom Robban hit strax efter två och gick en promenad med mig. Han kom direkt från folkracetävlingar dit han åkte direkt från jobbet i morse. Han fick middag av matte och sedan åkte han till jobbet igen för han jobbar varenda natt den här veckan.






Egentligen skulle jag ha fått följa med honom på folkracet idag men jag får göra det i morgon i stället. Han kommer hit och hämtar mig i morgon bittida. Nu vet jag inte vad folkrace är för något men det låter riktigt kul......Matte berättade att Jacinto brukade följa med Robban och att han tyckte att det var jättekul trots att han var ljudkänslig som även jag är......Ja, ja, vi får se i morgon...det blir säkert kul......


Jacinto på folkracetävlingar


I kväll har matte legat på soffan och kollat på OS. Tror att hon har fått feber också något som hon aldrig brukar ha.......Alltså har det inte varit någon rolig dag alls...

Nu ska jag få gå ut och kvällskissa i alla fall.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar