Powered By Blogger

onsdag 8 augusti 2012

Mycket korta regnskurar......

Ut på morgonrundan halvsex i morse. En räv kutade över vägen men jag hann inte reagera.......

Matte tog tag i alla morgonsysslor medan jag somnade om men jag sov inte så länge för plötsligt blev jag jättehungrig. Jag sa till matte att jag ville ha frukost och det fick jag förstås.......och sedan somnade jag om igen.....





Matte åkte iväg till ICA som vanligt. Det fattas tydligen alltid något i skåpen.

När vi sedan gick ut på en promenad så duggregnade det men det slutade nästan med detsamma....Vi har haft lika fint väder idag som tidigare. Det kom i och för sig en skur på eftermiddagen men den gick över lika fort som den kom......

Robban kom i kväll efter jobbet. Han följde med på en promenad och då gick vi förbi närbutiken igen för matte skulle hämta ett litet paket där. Robban och jag väntade utanför men så fort matte hade gått innanför dörren så började jag att pipa för jag hade inte alls någon lust att vänta. Robban sa åt mig att jag skulle vara tyst och det var väl lika bra att lyda men tack o lov så kom matte ut igen ganska så snabbt så jag slapp att sitta där i evigheter...




Det har kommit en regnskur sent nu i kväll också men jag hann precis in efter kvällsrundan innan den bröt ut....Och nu är det dags för mig att sova....Matte kollar på OS-sändningar men det är jag inte intresserad av.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar