Powered By Blogger

onsdag 15 augusti 2012

Trötta katter.....färskfoder.....


Idag har jag varit ute på flera kortare promenader.........




Annars har både jag och katterna varit trötta idag. Vet inte om det är gårdagens besök som fortfarande sitter i. Iris är ju social så hon hade fullt sjå med att hälsa på besökarna och kolla in allt och alla. Hon är ju så himla nyfiken av sig......

Leo, stackaren blev ju rädd och gömde sig under mattes säng och där låg han i ett par timmar. Han är lite skygg för människor som han inte känner........egentligen är det bara matte som han gillar och tyr sig till......fast han börjar leka mer och mer med mig också....


Idag har de sovit mest hela dagen.........





Tycker att korgen ser lite liten ut för Iris. Förresten så brukar hon aldrig ligga i den men nu har hon gjort det nästan hela dagen.....konstigt.....




Medan Leo breder ut sig i soffan......


Matte åkte iväg till Haninge och köpte färskfoder till mig så vi var ensamma i två-tre timmar. Jag sov så tiden gick fort.......När matte kom hem gick vi ut på en runda.......

Magen är okej nu och det är ju himla skönt så jag slipper äta dietkosten.....Äntligen fick jag ordentlig mat igen.....


Det blev en sen kvällsrunda också så nu är det dags att sova........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar