Powered By Blogger

fredag 10 augusti 2012

Kommer strax.......ilsken JR

Vi kommer strax sa matte och Robban när de åkte in till centrum idag för att uträtta ett par småärenden. Drygt tre timmar senare kommer de hem. Jag har i och för sig sovit under tiden men jag tycker nog att det var en lång stund de var borta....Jag kände knappt igen Robban för han hade klippt sig. Han såg verkligen lite vildvuxen ut tidigare så det behövdes nog......

Matte hade köpt en ny kamera så nu kan hon ta kort på mig igen.......





 ....och kameran provades direkt på promenaden som vi gick när de kom hem och självklart gick vi förbi närbutiken för Robban hade glömt att köpa snus.........




 Det var i varmaste laget...





Vi gick en längre promenad senare när det hade blivit lite svalare ute. När vi passerade fotbollsplanen så såg jag två hundar som lekte och jag ville så gärna vara med men en av hundarna, en JR gillar nog inte mig så jag fick vackert gå vidare.....Jag tror snarare att han är skraj för mig för att jag är så mycket större.......Han brukar stå på balkongen och han blir galen och skäller mycket ilsket när han får syn på mig och jag brukar svara tillbaka.........


Jag har precis fått mitt kvällskex så nu ska jag sova......




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar