Powered By Blogger

lördag 11 augusti 2012

Mycket trött....sjuk?

Idag har jag varit så himla trött och jag har sovit en hel del, ja så trött så matte undrar om jag börjar bli sjuk? Jag var ute på morgonrundan klockan sex men sedan somnade jag om. Jag vaknade inte ens när det var dags för frukost utan åt den inte förrän vid niosnåret......och det är minsann inte vanligt när det gäller mig....

Matte åkte till ICA och Robban som var här tog ut mig på en promenad. Det var riktigt varmt ute redan vid tiotiden.....Vi var tvungna att vila båda två när vi kom in igen....




Vi vilar efter promenaden....


När jag sedan väl kom ut igen så blev jag pigg men det varade inte länge för så fort vi kom in igen så somnade jag om.......Jag orkade inte ens vara på balkongen och hålla koll på omgivningen......





Jag höll på att missa kvällsmaten men som tur var så vaknade jag när jag hörde att matte  var i köket och fixade i ordning min mat.......Aptiten är det absolut inget fel på i alla fall........Tycker att jag är hungrig jämt......


Robban tog ut mig en stund innan han åkte till jobbet men jag somnade så fort jag kom in igen.....Jag märkte knappt att han gick igen och sedan har jag sovit ända tills nu då jag hörde jättehöga sirener här utanför. Undrar om det var Robban som körde så fort förbi med ambulansen?........Läskigt lät det i alla fall........


Matte ska väl kolla på OS-sändningarna nu i kväll så jag kan nog få sova i fred..Fasligt vad trött jag är fast jag har sovit så mycket idag....bara jag inte missar kvällskexet.....Jag får hålla mig i närheten av matte så väcker hon mig nog när det är dags.....





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar