Powered By Blogger

fredag 24 augusti 2012

Promenader, träning........ny kamera....

Robban kom vid niosnåret i morse efter nattpasset på jobbet. Han tog ut mig på en promenad. Matte följde med för hon skulle hämta ut ett bokpaket i närbutiken. Jag lovar att det gick inte fort inte. Det är väl inte helt lätt att gå med kryckor och inte kunna stödja på foten....Ja, jag hade ju ingen brådska förstås men ändå......

Till slut var vi hemma igen. Matte och Robban åkte in till centrum för att han skulle köpa en kamera och matte skulle köpa lite mat och det tog ju också sin lilla tid.

Nu har Robban provat sin kamera och tagit en del bilder på mig när vi var ute igen. Jag kom inte undan ett litet träningspass förstås......







Det är snart dags för kvällsrundan och därefter kvällskexet och sedan ska jag sova för natten......I morgon skulle vi tydligen ta en mycket längre promenad.....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar