Powered By Blogger

måndag 27 augusti 2012

Måste kissa ofta.....

I morse var jag ute på morgonrunda två gånger strax efter varandra för jag blev så himla kissnödig....Det är väl typiskt nu när matte inte kan gå ordentligt.......


Sent igår kväll kom Nicklas, mattes barnbarn hit. Meningen var att han skulle hjälpa matte och gå en runda med mig för han var ledig i skolan idag. Men han blev jätteförkyld och fick en jobbig hosta under natten så han låg halva dagen idag. Han orkade inte gå ut med mig. Stackarn var tvungen att ta pendeltåget vid halvtvåtiden för han skulle på utvecklingssamtal med föräldrar och lärare i skolan. Han såg inte så pigg ut precis när han åkte.....


Ja, det har ju bara blivit kortare rundor idag. Jag har behövt kissa oftare än vanligt men jag är i alla fall bra i magen igen så det måste ha varit något tillfälligt och det var ju himla skönt. Matte tycker inte att det märks så mycket på mig att jag löper och det har hon nog rätt i......


Matte var tvungen att åka till ICA för att handla men innan dess var hon i tvättstugan också. När hon kom hem var hon tvungen att lägga sig en stund innan vi kunde gå ut för värken är olidlig säger hon.....Det verkar inte som den där salvan hjälper så mycket faktiskt.....


Nu har jag precis kommit in från en rastrunda igen....




Så mycket roligare blir det väl inte idag kan jag tro.......men bara jag får mitt kex i kväll så är jag nöjd.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar