Powered By Blogger

måndag 6 augusti 2012

Vilat mest hela dagen......

Matte höll på i tvättstugan från sju i morse till klockan tio. En timme senare åkte hon till Stockholm för att hämta sina nya glasögon. Robban som hade jobbat hela natten följde med. De var borta i fyra timmar....Då hade matte köpt ett par nya kängor också och en jättefin tröja också......

Matte var dötrött när hon kom hem för det hade varit så himla varmt i stan och så hade de gått från söder genom Gamla Stan till Centralen......

Jag fick ändå en längre promenad och det var väl tur eftersom det kom en regnskur senare........




Jag har vilat en hel del idag alltså och det behövdes nog efter gårdagens strapatser och alla intryck från folkracet.


Och jag har precis ätit kvällsmat och gått en runda igen..Det är faktiskt väldigt kvavt fortfarande.....Nu ska jag ta och vila en stund till tror jag.......


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar